i love you always


glömde skriva det igår också att min gamla katt är på besök i tre veckor, mysigt. jag älskar den katten! vi har fan växt upp tillsammans. han är alltså också född 1991, den jäveln är några månader äldre än mig också. han är så söt så, haha. han har fått vita morrhår, en på vardera sida. han har även inte vart ute på hela dagen, han är så bekväm den kissekatten. är det kallt ute så vägrar han att gå ut. då går det inte för sig inte. ska han ha "människomat" så ska det såklart vara delat i tusen små bitar annars går det ju inte att äta, enligt honom. jaja, nu ska jag inte sitta här och babbla om en katt. det är ju säkert inte intressant för er någonstans. bara till att lära er att jag älskar katter helt enkelt.

har ju som sagt vart hemma hela dagen och jag måste säga usch vad jag hatar att vara hemma en hel dag. jag blir så rastlös och uttråkad så att det nästan inte är sant. sinnes helt enkelt. men imorgon så får det bli skola, måste börja på det nya garnet på min stickning. så snart är mössjäveln klar och redo för pulkabackarna 2009!


nu är det inte långt kvar tills carrubarru kommer heller. åååh min älskling vad jag saknar henne! det är helt otroligt att man kan träffa en person som man "klickar" med så himla fort. vi har bara träffats en gång och det var när jag var hos henne en helg typ. hon är verkligen så lik mig. vi är så lika fast ändå olika. jag älskar carolina wennerström, yes det gör jag! jag har alltid haft svårt att säga till folk att jag älskar dom. men när jag säger det så menar jag det, promise. denna tjejen är verkligen så jävla bra! ni ska bara veta vad ni går miste om folket. och ni som redan känner henne, be happy!


jag saknar min bästa vän nu också. kände för att bli lite kärleksfull nu under kvällen. så jag passar på att skriva om en människa som jag aldrig vill vara utan. även fast vi inte umgåtts nu på ett tag så vet både hon och jag vart vi har varandra. vi älskar varandra till tusen. hon är min bästa vän. jag tror alla vet vem jag pratar om, sandra cederbom! vet inte vad jag skulle gjort/vart om inte hon fanns för mig under mina svåra tider. vi båda gick igenom samma fas under en tid. vi klarade oss tillsammans. för tillsammans så är vi oslagbara jag och sandra. tills döden skiljer oss åt, sandra!

Kommentarer
Anonym säger:

ååååååååååh camilla :')

så himla gulligt skrivet. snart är jag hos dig, längtar pussgullkysssmekkkkk,<3

2009-02-02 | 14:46:49
Bloggadress: http://carolinawennerstrom.blogg.se/
DU vet vem :D:D säger:

jag älskar dig, min bästa vän !!

2009-02-02 | 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback