i don't wanna love you in no kind of way


ja, idag så var ju planerna att åka och bada efter skolan. men eftersom det fanns lite torrbollar i klassen så blev inte det av, tyvärr haha. istället så drog jag och cassie till stan efter skolan och kollade och åt lite granna. satt och tjötade om allt man kan tänka sig på donken, det var riktigt trevligt faktiskt. jag diggarej cassie brushan!


idag så började vi även med ett nytt arbete i stilanalys. vi ska ge "klädtips" till 3 olika slags människor och göra ett portfolio om det. verkar faktiskt vara lite roligt bara det att min hjärna kollapsar hela tiden så jag kan aldrig riktigt tänka klart, haha. men det blir säkert jätte bra, har kommit en liten bit. snart klar med 1/3!

sen måste jag även tillägga att livskunskapen idag var sjukt rolig. vi satt och pratade om fördommar, värderingar och normer. asså.. hahaha man tänker verkligen inte på sånna sjukt "svenska" saker som vi svenskar egentligen gör. jag menar, det är ju typ en norm att man inte pratar med någon okänd i en hiss. han bråkar om tvätttider, om vem som gick före i kön, osv. vi hade en riktigt rolig diskussion om detta förut, gud vad vi svenskar bara är.. svenskar haha!

jag skriver säkert mer senare när jag kommit på något mer jag vill dela med mig av.

so long suckers!

Kommentarer
cassie säger:

ja fan de var allt trevligt hörrö! Det var vääldigt blandat men samtalsämnen där haha.

2009-01-21 | 20:51:16
Anonym säger:

2009-01-22 | 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback