he told me that i've done alright

sara gick för en tjugo minuter sen ungefär, hon var här för att hämta lite kläder hon glömde i helgen. jag är verkligen så sjukt uttråkad nu om dagarna. som tur var så kommer jag ju ha något att göra imorgon iallafall, gymma med mamma. funderar på att tjata till mig en solning också.. behövs verkligen nu. ni som inte vet, så glömde jag min väska på bussen för ett par helger sen. fick dock tillbaka väskan, men plånboken tog "dom". där i var mina pengar, mitt bankomatkort, mitt solkort och min fria biobiljett. blir så otroligt trött på vissa människor. jag som behövde mitt solkort, mina pengar & biobiljetten.

sitter även och hjälper camme med hennes engelska läxa haha. bra tidsfördriv för mig dock. jag har ju inga direkt stora problem med engelska eftersom jag bott i canada i ett halv år och pratat flytande engelska i 11-12års ålder. fan vad jag saknar canada också btw. någon som bjuder mig på en resa dit eller? underbart där på sommaren måste jag säga.

nu har jag ingen aning vad jag ska göra faktiskt. klockan är ändå nio.. känns mer som typ sex faktiskt. jag tror det får bli att hoppa in i duschen, blåsa håret och sen gå och lägga sig eller något. låter som en toppen idé. skriver mer imorgon.

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback