feel good

äntligen helg. började skolan halv ett idag, riktigt skönt. hade två lektioner, basgruppsmöte och fria textila. kommit riktigt långt på min stickning nu faktiskt, iochmed att olivia fick sprätta upp typ hela min stickning, och jag har gjort typ dubbelt så mycket igen. grym är jag! nu ligger jag i sarahs säng och väntar på att hon ska bli klar. hon mutade hit mig efter skolan, så nu är jag här. har världens träningsvärk så fattar inte hur jag orkar faktiskt. hon ska till min granne, joakim idag. haha lite roligt faktiskt. så jag får sällskap hem idag iallafall.

vad ska jag göra idag? absolut ingenting tror jag, ska till gymmet elva imorgon bitti så orkar inte riktigt göra något idag faktiskt. kanske blir av imorgon eller så blir det en vithelg denna helgen, hade behövts som bara den.

nu har jag inget mer att säga faktiskt.
hörs senare!
so long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback