broken-hearted girl

gud så trött man blir på dagarna nu efter skolan och allt. denna veckan känner jag på mig att jag kommer vara död som bara den. inte nog med att jag är svin trött nu och faktiskt hade tänkt att gå och lägga mig (21:37) utan imorgon ska jag springa runt som en galning på lerums vattenpalats och även simma några sträckor, sen på torsdag ska jag och mamma gymma och sen även lördag morgon 10.15 ska jag och mamma på rump/mag-pass på sport life. känns skönt att börja komma igång nu igen. var ju sjukt längesen jag tränade något alls. så nu är det skönt när man börjat äta rätt (ibland iaf ;o) och tränar då och då. tänker inte börja med jätte mycket träning direkt dock. utan hade tänkt börja lite smått med att simma 2 gånger i veckan, sen ska jag bygga på det med att gymma ungefär 2-3 gånger i veckan. sen.. då jävlar! beach 09 kroppen höhö.   nej just det ja, jag skulle ju lägga mig nu hade jag tänkt. kände mig lite tvungen att skriva ett "kort" inlägg innan jag gick i sängs. så.. ja.. god natt och sov så sjukt jävla bra.

carro, are you proud of me? :D

over and out

Kommentarer
Anonym säger:

JAG ÄR FAKKING AS PROUD!

2009-01-21 | 18:02:16
Bloggadress: http://carolinawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback