bajsskola

sitter i datorsalen i skolan och har sjut tråkigt. har precis gjort klart en läxa som ingen hade gjort, så vi fick göra den på lektionen istället. trots att vi fått tre veckor på oss att göra den. vi är bäst! haha. otroligt seg dag idag. typ inga som är här idag heller. alla är väll "sjuka" antar jag. men skolan i sig är väll ingen vidare rolig direkt så.

idag har jag absolut inga planer mer än att jag ska skriva ut storlek på tatueringen jag ska skaffa mig imorgon. jaaaaaaaaa, jag ska tatuera mig! låter väll konstigt. men jag bestämde mig faktiskt för det igår, så imorgon ska det bli gjort. slänger upp en bild här nedan på hur min tatuering som ska sitta under nacken ska se ut.

den är väll fin? det står för "kvinnlig styrka" alltså girl power till tusen ;) haha. det stog mellan den och ett hjärta. men eftersom jag ska tatuera mig igen i november med min far och vi ska ha text & antagligen ett hjärta också så övervägde "kvinnlig styrka" lite faktiskt. lite för mycket hjärtan på ryggen skulle jag tro om jag hade ett på både skulderbladet och under nacken.

nu ska jag jobba vidare med ännu en läxa som ska vara klar imorgon. materialkunskap sucks! blööö.

Kommentarer
korriren säger:

när ska du göra den?

2009-01-27 | 19:05:03
Bloggadress: http://vkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback