i need to wake up

gud, jag har typ fått sömnproblem dom senaste dagarna nu. i fredags var jag t.o.m dyngrak men jag somnade runt fyra fem ändå. jag brukar alltid stendecka så fort jag sätter på en film på kvällarna, denna gången kollade jag klart den. i lördags så var jag hemma exakt hela dagen, då brukar jag somna runt elva tolv, nejnej jag somnade 05:00. igår så gick det ingen vidare heller. söndag och vardagar lägger jag mig alltid runt tio och somnar direkt, igår somnade jag inte förrän 02:00. hade stora problem att komma upp ur sängen imorse så bestämde mig för att sova ut så jag inte hade gått som en zombie hela dagen. imorgon är jag även ledig, eller ja.. det är idrottsdag och min skola är så sämst på att planera så vi andra som inte ska åka skidor har ingen aning om vad vi ska göra eller kan göra. så jag sjukanmäller mig istället, michet bra.

igår spenderade jag min söndag med min älskade bästa vän sandra. vi möttes upp i stan runt halv sju tiden. snälla som vi var så väntade vi med sarah tills hennes buss gick också. jag fick äntligen tillbaka min kameraladdare av sandra som hon haft sedan november. så min kamera har vart stendöd sen november alltså. nu är den back in buisness! iaf.. jag och sandra åkte hem till niclas som vi inte träffat på jätte länge. spelade lite kort som finns i sjön och skit gubbe. riktigt roligt faktiskt. lite bilder från igår får ni här :




idag.. hm.. ja, jag ska nog träffa min kära vän sebastian. spela lite xbox eller något. inte vart med honom på hundra år känns det som. lite synd, för han är verkligen en sån jävla go kille! imorgon är jag även ledig. den dagen ska jag spendera med min bästa vän sandra. ifall det inte regnar så ska vi ut till röda sten och fotografera lite granna, vilket vi älskar haha. sen ska vi hem till henne och kolla på lite filmer och bara mysa, sen ska jag även sova över hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback