i can say anything crazy

så ja, nu har jag även fixat en liten räknare på bloggen också. lite kul att se hur många besökare man får inom en månad eller så. eftersom jag är ny här (igen) så tror jag väll inte att det blir så många dock. men statistiken börjar höjas och sänkas för varje dag. men idag har det faktiskt varit upp mot 80stycken vilket är mycket enligt mig. tillskillnad från kenzas och andra stora bloggare så är det ju absolut ingenting. men jag är nöjd faktiskt, haha. hade inte skadat med lite mera!

jag behöver fortfarande tips om vad jag ska skriva i min blogg för att den ska bli mer intressant och locka fler läsare. kanske börjar jag bli riktigt hajj på det här med blogg nu? tipsa tipsa tipsa!

Kommentarer
Sc :) säger:

berätta lite mera om dig själv! det kanske inte är så många som vet vem du är som människa,berätta om vardag,kärleksliv ,mode och annat som vi andra kanske skulle känna igen oss i :) lite tips bara



tog precis bort min men funderar nu starkt på att göra en ny blogg! blir så sugen när jag läser andras så kanske ses senare i bloggvärlden ;)

2009-02-02 | 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback