chillar på dillen



sitter i datorsalen i skolan just nu. därför blir det inga bilder från tisdagen i detta inlägget. jag har rätt så tråkigt just nu så jag hade tänkt att köra ett litet sånt "test" i brist på tidsfördriv.

DAGENS VILL HA: jeansen på bikbok som jag kollat efter ett tag nu
DAGENS KLÄDSEL: grå tjocktröja från ullared, svart klänning från gina, svarta leggins från gina & vita converse
DAGENS SMINK: foundation, puder, rouge och mascara
DAGENS FRISYR: uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: skolan, matte prov
DAGENS LÅT: ismen och gorillala - alla gillar brudar
DAGENS PLANER: simma med anna isabell
DAGENS SAKNAD: två av mina bröder, robin och jacob
DAGENS DUMMASTE: badminton på idrotten, fail haha
DAGENS DROG: snus
DAGENS ROLIGASTE: sandras hopp när hon sköt på badmintonen
DAGENS FAVORIT: runes godisbilar vi fick på matteprovet
DAGENS KÖP: snus
DAGENS GODIS: tuggumi
DAGENS DRYCK: te och vatten
DAGENS LÄSNING: lite bloggar
DAGENS HUMÖR: trött men ändå glad
DAGENS ORD: jajajaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback