update

läste precis på målles blogg att det tydligen ska ha varit kissie som fakeat målles mail osv. skulle faktiskt inte förvåna mig, precis som målle säger så har ju kissie fakeat att dessie sökte till "kissie's new BFF" trots att hon inte ens tycker om kissie. den där tjejer går mer och mer på mina nerver faktiskt. nog med att hon provocerar. det börjar gå i stor överdrift. att kalla kenza för mytoman och alkolist, men snälla kissie ge dig? allt hon söker är uppmärksamhet. hon säger att det är bara för att hon tjänar pengar på det. bla bla bla bla.. skit snack. hon behöver bekräftelse. hon tror att alla härmar henne för att hon är så "snygg". har ni sett människan liksom? på cam bilder ser hon jätte snygg ut, men seriöst.. så fort digitalkameran åker fram så är hon ett helvete i facet. fjortis är det ända jag tänker på, hon är för guds skull 18år? skryter om att hon är så mogen, klubbar osv. hon är ju för fan mer omogen än dessie som ändå är nyfyllda 15år?  guuuud. vart ska världen ta vägen? go kenza, go blondinbella, go citty, go paow, go amir är allt jag säger.

Kommentarer
Anonym säger:

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-07 | 22:11:52
målle säger:

All respekt går ju till tha Crew inte sant, vi äger. Det har vi alltid gjort :) Puss

2009-08-07 | 23:29:40
Bloggadress: http://bunnystyle.blogg.se/
Emma säger:

Ja hon är fan sjuk, hon skriver kränkande saker under sitt eget namn. Det betyder ju att hon står för det hon skriver...? Idiot

2009-08-08 | 00:08:15
bella säger:

mysig header :)

2009-08-08 | 01:09:52
Bloggadress: http://isabellablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback