true colors

ligger i soffan framför tvn just nu. på tvn visas kim possible, min gamla idol. då menar jag allvar också, haha. jag är så otroligt fjantig och barnslig att för två tre år sen så hade jag kim possible som min största idol. jag tyckte hon var så tuff. hon räddar världen hela tiden, misslyckas aldrig. gah, i love her. nu har jag nog vuxit upp en del och förstått att man inte kan ha en tecknad serietjej som idol.

förut idag så "jobbade" jag. jag är nämligen dagmatte för en hund. det kanske jag sagt innan? låg iallafall hemma hos connie och dennis och tog det lugnt med lilla kita. blev ett par promenader i det härliga vädret. var även ute ett bra tag med anna isabell och pratade lite osv, så fick lilla kita springa runt och leka.

detta inlägget kommer det inte komma någon bild med. kanske, jag kan ju bjuda på den killen jag tycker är snyggast i världen. han är min framtida man, det har iallafall vart min dröm i ett par år nu. tyvärr så kommer det nog inte bli så. men drömma får man ju göra. inte sant? adam brody mina damer och herrar, adam brody.


Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA säger:

he's hot!

2009-08-07 | 17:48:04
Bloggadress: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback