hos kajza

igår gick jag på stan med linus en snabbis, hittade inte klänningen så det fick bli skolböcker och ett solpuder. sen stack jag hem till min bästa vän och tog det lugnt. ett tag sen vi sågs nu, men det spelar inte så stor roll. vi vet alltid vart vi har varandra ändå. vid tjugo över sex skulle hon åka och jobba så då följde jag med till stan och mötte kajza. vi drog bort till korsvägen och köpte baugette på quick food. sen blev det majorna, satt hemma hos en kille och chilla lite så. drog hem till kajza, hanna kom och vi kollade på kenny begins och myste. spexmysarn, lyxmysarn och orginalmysarn för fan! slutade med att alla tre deckade totalt i soffan. inte bra för ryggen min.

nu sitter vi tre här hemma hos kajza och ska snart börja fixa oss för stan. jag ska hitta den dära klänningen!! igår var jag ju bara förbi monki på kompassen. får hoppas på att jag hittar den borta vid biopalatset.

detta blev inget roligt inlägg, jag har inget roligt att skriva heller så. blir att åka hem sen och packa väskan, flyttar in hos kajza veckan lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback