handledsproblem

i ett par månader så har jag haft otroligt ont i handleden. typ när jag sitter ner och ska resa mig upp och tar emot med handen, så gör det så jävla ont. även när jag ska trycka upp en dörr eller bara böja på handleden. jag har alltid trott att det var lite luft som satt emellan, så som det brukar kännas när man ska knäcka ett finger men den inte riktigt vill så man får trycka as hårt. men tydligen inte. gick till skolsyster idag så hon fick kolla på den. hon sa att jag hade typ vattenblåsor på vävnader eller något i den stilen. gangni (stavning?) något sånt. kommer inte ihåg vad hon sa att det hette, men det var början till något iallafall som hon även själv hade. hon hade opererat handleden ett par gånger för det. jag vill inte operera mig? tur att jag bara hade början på det. så nu ska jag och mamma åka iväg imorgon och köpa en slags stödhandske som jag kan ha så jag inte ansträngen handleden. jag har nämligen överrörliga leder i hela kroppen typ, därefter fick handleden ta stryken. känner även att mitt knä fått göra det lite med. orkar inte kolla det. vill inte ha fler problem nu.

ungefär en sådan här ska köpas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback