ger det ett försök till

sen vet jag mycket väl om att detta inte kommer vara sista chansen jag ger bloggen. för när jag inte har något liv (vilket är ofta) så behövs tidsfördriv, där kommer bloggen in i bilden. nu har jag ju inte bloggat på sisådär två månader. schöönt. hänt mycket nu under sommarlovet. har varit lite överallt får jag väll säga. norrköping, hultsfred, varberg, jönköping, bollebygd, skara och nu härnäst småland. älskar att åka runt, det är liksom.. jag!

kanske ska börja med att berätta om min dag. den har vart förjävla slapp ska ni veta. vaknade av att mamma trackade min telefon vid tolv imorse, hon ville fråga om jag låg vid havet. verkade det som det när jag klickade henne första gången? tydligen inte. jävla vrål hon fick höra i andra luren. "jaaaaaaag soooooooooooveeeeeeeeer... ARGGHHH" klick. jag är inte så snäll på morgonen.

iaaaaallafall. har vart hemma hela dagen, har inte vart ute något alls. trots det fina vädret. jag orkar seriöst inte det. vid sju tiden så frågade mamma om jag ville haka på och plocka blåbär, det fick de bli. någon nytta får jag ju göra iallafall. det blev en liten del blåbär, sen resten av promenaden spenderades vid kyrkogården där vi gick runt och tittade på alla gravstenar och pratade om massa saker.

lite bilder får jag bjuda på iallafall.

ute i skogarna, sött att jag ser svin blek ut. solen lyser på mig!

lite blåbär fick vi allt ihop iallafall. fan jävla idioter som hade rensat buskarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback