folk är så patetiska

jag har seriöst bloggat i två dagar nu, sen förra bloggpausen. jag har redan hunnit få en elak kommentar? jag förstår mig verkligen inte på folk. varför sitta och skriva från anonymt att man är ful och fet. det är så otroligt patetiskt. varför inte säga vem man är och stå för vad man har att säga. att sitta och "trycka ner" någon via internet är också otroligt fegt egentligen. har man något att säga, STÅ FÖR DET. helt onödigt att sitta bakom en datorskärm och tro att man är rolig.

jag kollade upp ip:t, men tyvärr kan man ju inte få veta namn och så. men såg att det var någon som använde sig av karlstads elnät. så antagligen någon från karlstad. hur kan personen ens veta vem jag är, hur jag ser ut or whatever. förstår inte sjävla meningen med det.

jag tänker inte godkänna elaka kommentarer och jag tar inte åt mig ett skit av dom heller, jag vet vem jag är, hur jag ser ut och jag är stolt över den jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback