en trött milla

har ingen aning om varför jag är så trött faktiskt. men jag vet att jag är det iallafall, slocknar när som helst känns det som. kan bero på att jag spenderat 5timmar i en bil, om inte mer. märkte för övrigt nu att jag har en stor mygga i mitt rum, det ser iallafall ut som en mygga. kommer inte kunna somna nu förens den är död. trevligt.

tänkte på en sak. det är så många folk som dör överallt nu. senast för ett par dagar sen dog siris kompis, inte längesen som ett par till dog. tycker det är så jävla hemskt. för alla dom jag tänker på nu är ungdomar också. dom har hela livet framför sig, så händer något så hemskt. jag skänker mina tankar åt deras familjer ikväll.

nej nu tänkte jag gå och ta mig en kopp te. tog faktiskt med mig ett par påsar av hallon téet hem, så det ska det drickas. gott som tusan! såhär ser det även ut, riktigt värt att testa.

Kommentarer
Bea säger:

Hatar TE! :O snöögg design du har nu!

2009-08-09 | 00:08:11
Bloggadress: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback