dagens skratt går till målle

HAHAHAHA. jag gick precis in på kissies blogg och kollade lite spontant. där hittar jag ett inlägg om en "lesbisk stalker" och när jag såg namnet så vek jag mig av skratt. malin målle cederbom, hahahahahaha. I LOVE THAT CHICK! så jävla skön. (insider info:min bästa väns stora syster). jag antar att hon driver sönder med kissie, för det är så målle att göra det. kissie går ju på sånna saker hela tiden, för hon anser sig själv så otroligt känd och snygg. men egentligen, har ni sett bilderna utanför bloggen på henne, de lite mer oretusherade? fan bruden är brun på näsan och kinderna, ENDAST och ful som stryk dessutom. så klagar hon på folk som inte solar? hon är ju knappast brun själv. jaja, tappa tråden lite där. ska även skryta om att bilden på målle har jag tagit haha. äsch, nu ska jag skratta vidare. ett måste att kolla in inlägget på kissies blogg!



Kommentarer
Anonym säger:

va är hennes blogg då hon malin:)?

2009-08-07 | 22:50:21
Bloggadress: http://bellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback