yeah

sitter i skolan nu och har rast. 10:20 har jag estetisk verksamhet. vi ska teckna naturen. tror inte att det blir ut och göra det idag, med tanke på att vädret inet är det bästa. vad hände med det egentligen? förra veckan var det ju sol och skit varmt. nu är det bara grått och mulet och det känns som att det ska börja regna hela tiden typ. nej, nu vill jag inte ha mer skit väder!

igår så beställde jag äntligen min bussbiljett med festivalbussen till hulstfredsfestivalen. jag är så otroligt taggad. nästa månad så ska jag och min syster köpa ett tält som vi ska dela på och sen är det bara alkoholen kvar så är vi klara för att åka. hittade en billigt tält på rusta, två manna tält för 199:- så det blir det att köpa. tänker ju inte ha värsta dyra tältet där, för det kommer ju ändå inte följa med hem sen ändå.
 
i detta tältet kommer du hitta mig och min syster på hultsfredsfestivalen, yeho.

just nu är jag jätte uttråkad haha. finns inget att göra på datorn så fick bli ett inlägg. har däremot slått mitt crazy taxi rekord! ett sjukt enkelt spel egentligen, men haha. det är ändå rätt svårt. jag fick iallafall ihop till 56000! YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback