god dag

åh, sicken otroligt bra helg. har nog inte haft en mysigare helg på länge faktiskt. gårdagen bjöd sarah på grillkväll hos henne. vi kanske inte är grillmasters med tanke på brända korvar och brinnande kyckling, men vi fick allt till lite god mat. blev även vattenpipa och ölspelet. sen bestämde vi oss för att dra vidare till backa vilket jag ångrar stort att vi gjorde. där tog den bra kvällen slut liksom. inte alls kul där, men jaja. vi får skylla oss själva. det var iallafall sjukt kul hemma hos sarah. så tack sarah älskling för kvällen och tack till alla mina andra brudar :)

efter backa så drog jag till valand och mötte upp isabell och emelie, vi drog hem till isabell för att sova där. det blev makaroner i stora lass, glass, porrfilm och massa annat. kul kul. tills tre pojkar kom och vi blev på dåligt humör haha.

idag så ska jag inte göra mycket alls. bara vara hemma och ta det lugnt. känner att alkoholen börjar komma ur kroppen nu. men jag klarar mig. lite synd bara att det är tråkigt väder, annars hade man kunnat ligga ute och sola vid det här laget.

hade tänkt att ni skulle få lite bilder från kvällen. blir bara några stycken.


daniella, becka och angelica
'
grillen var i gång för fullt


vattenpipan kom fram


full rulle i väntan på bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback