freshing up

exakt vad jag gör. fräshar upp mig lite för sommaren :) sitter just nu med mörkblond hårfärg och väntar på att få hoppa in i dushen och se resultatet. tror inte det kommer bli stor skillnad alls, med tanke på att jag redan har en rätt ljus brun färg. men om några dagar så kommer det slingor i också, lite guldaktiga sen är jag fit for fight i håret för sommaren. svin snyggt!


gud vad vädret har vart skönt idag. har varit ungefär 20grader skulle jag tro. fast det var rätt molnigt men det vara bara skönt. nu verkar dock värmen försvunnit och molnen förökat sig. får se hur vädret är när jag går ut. för jag ska nämligen upp till kåsjön för att titta på när david, emil och martin ska bada. får se ifall det blir av och dom inte drar upp dit utan mig eftersom att det var tanken att dom skulle dra nu runt fem men som sagt, jag sitter med färg i håret så jag kan inte röra mig utåt.


nu ska jag återgå till att titta på sex and the city. bye!
hörni, ni kommenterar dåligt!

Kommentarer
joanna säger:

fin header :)

2009-04-27 | 17:36:29
Bloggadress: http://joannastepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback