come crashing in into my little world

ja, nu har jag precis vaknat och mår bara toppen.
idag som det ser ut så ska jag och lilla Camilla (hon får gå under detta smeknamnet här)
in till stan och kolla runt lite och sen även åka och sola.
måste skaffa mig lite färg nu när våren börjar ta in och man vill känna sig lite finare.
blir även tippar till naglarna nästa vecka troligen, ifall hon hade tid då jag hade tid.
ja.. vad mer? jag behöver färga håret igen, verkligen. det börjar bli alldeles för brunt nu.

igår var det så himla härligt väder. jag frös ingenting och ändå strosade jag runt i endast
leggins, tshirt, linne och tjocktröja. var och hälsade på lite i min gamla skola.

nu ska jag iallafall börja göra iordning mig.
first off is taking a shower.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback