don't worry.

ja, nu är det dags att se vart detta leder.
ska jag vara ärlig har jag inte kännt mig säkrare
angående mitt lilla mysterium men nu känns det solklart.
chansen är gedd
imorgon avgörs det

furulunds julrevy idag.
hade skrivit "we <3 jörgen" på en tröja som jag hade på mig.
efter kramandes med jörgen så fick han tröjan, såklart.
älskade jörgen ska sluta som lärare och satsa på musiken, instead.
FAN VAD JAG SAKNAR NIAN!

sen har man ju massa val nu snart också som måste göras.
vad händer nu efter iv?
linje? gymnasium? gah, så mycket att tänka på.
kanske borde göra det som stog i mitt horoskop i city-tidningen.
att jag har mycket att tänka på och göra men borde göra det fort
och helst på "arbetstid". men det är ju lov nu? hur funkar det då?
vem är även den nya bekanta som kommer påvärka mig som det stog?

hoppas iallafall att denna lilla romans som kommer förhoppningsvis bli av
kommer att leda till ett bättre ställe för mig
alldeles för mycket tankar och saker som händer hela tiden
men jag är stark, jag kan klara det. klarat värre grejjer, so why not? :D


i hope you'll be mine now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback