life is a wonderland

jag måste faktiskt säga att,
jag är så jävla lycklig. så sjukt lycklig.

att jag ens fått chansen att få en sådan vän som jag har.
att vi har den vänskapen vi har, en sådan som håller föralltid.
vi behöver inte prata eller ses jämt, men allt är fortfarande samma.
jag vet vart jag har henne och hon vet vart hon har mig.

sen att hon fått världens finaste son på kuppen är ett stort plus.
han är gudmors lilla knubbas, min stolthet. det finaste som finns.
jag är stolt över henne och stolt över att vara hennes vän.
allt har varit som en berg-och-dalbana, men inte fan ger hon upp.
hon har gått från världens galnaste tjej till världens bästa mamma.

jag har aldrig träffat på en person som är så godhjärtad som hon är.
finns ingen i hela världen som är som henne. jag är lycklig som har henne!
hos mig är hon även fast, vad hon än säger. för det kommer hon alltid vara.

många säger att en vänskap håller föralltid, men oftast är det mest snack.
men saken med våran vänskap är att den inte är på det stadiet som vänskap var innan.
vi har tagit oss förbi det stadiet där man alltid alltid måste vara med varandra.
man måste alltid alltid veta varenda steg den andra personen tar.
vi har så mycket tillit redan att vi inte behöver veta, det är liksom inte alltid viktigt.

jag kommer stå vid hennes sida tills jag dör och det är jag 100% säker på.
jag har hittat min själsfrände i livet och det är min bästa vän, sandra.

Kommentarer
Din bästa vän säger:

Tårarna rinner as hell! Underbar du är milla, du är en sån fin människa och jag är lika tacksam jag att vi funnit den kontakten som vi har med varandra! Och att vi vet vart vi har varandra och inte behöver umgås dagligen (då man tröttnar på varandra) - dock så skulle jag aldrig tröttna på dig då jag älskar dig sjukligt mycket! Tack för att du finns i mitt och kevin's liv! Vi är så otroligt tacksamma för allt du gör. Vi älskar dig milla.. Btw: lilleman och jag tycker du skall blogga lite bättre då vi gillar att följa våran favorit på dagarna! ÄLSKAR DIG

2011-09-28 | 23:04:22
Bloggadress: http://Http://sandracederbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback