cozy day

blev en heldag med mina två favoriter.
träffade även melinda och lilla nova (+ company) och fikade ett bra tag.
sedan blev det en långrunda på stan.
en massa bus och mys med kevin och sällskap av sandra, helt underbart.
helt slut nu, konstigt nog faktiskt.

morgondagen kommer bestå av städ, packning och handlande.
eftersom att jag är smart nog och bara bokat handbagage till mig och sarah,
så får vi helt enkelt anpassa oss efter vätskegränsen på 100ml.
alltså inga ansiktsprodukter, inga hårprodukter, ingen parfym.
parfymproblemet har jag löst för mig dock, köpte en reseförpackning som jag sprutat i.
nu återstår dock sminkbortagnings servetter, man får ta det man kan helt enkelt.

klockan 19.05 lyfter planet och vi är framme redan 20.00.
varför tar man inte alltid flyget till stockholm? så mycket lättare.
sedan hämtar en taxi upp oss på arlanda och kör oss till jonathan & max.
sundbyberg är hålan vi kommer att bosätta oss i under helgen.

sandra klagar på att jag aldrig bloggar, men helt ärligt.. jag vet inte vad jag ska skriva om.
sååååå, sandra (& petra, för jag vet att du läser!).. vafan vill ni veta?! haha.
pics from today.



mys i femmans personal omklädningsrum.


melindas underbara nova på fikan.

Kommentarer
Petra säger:

jag vill bara ha massa hyllningsinlägg om mig. typ 2 om dagen är lagom!

2011-10-09 | 21:28:31
Bloggadress: http://shyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback