back to life

alanya var fucking awesome!
kom hem för lite mer än en vecka sen dock.

har jobbat sen jag kom hem, förutom i tisdags och fredags förra veckan.
ca-ching.

påtal om ca-ching är jag heeeelnöjd med månadens lön.
sitter fint på kontot.

om en vecka tar jag och midget flyget till stockholm för att hälsa på våra boys.
ska bli för underbart att komma bort till en annan stad (igen).
festa, käka gött och bara varaaa. shoppa, ett måste i el stockholmo.

min älskade gudson och bästa vän var en sväng på mitt jobb förut.
det gjorde hela min dag. jobbigt att inte träffa dom så ofta som jag vill.
men helt klart underbart att få pussa på min lilla buse.


Kommentarer
emma säger:

tack :) hoppas du mår bättre idag!

2011-09-28 | 11:35:59
Bloggadress: http://delicious89.blogg.se/
emmsi säger:

gött tack =) aa köpte ju den bruna nu så de ska jag ha till ögonbrynen så de fixar jag själv :D men söger till om jag skaffar svart å ska färga fransarna då :D

2011-09-28 | 19:10:59
Bloggadress: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback