one sweet day

hur hanterar man att en människa som betyder så mycket för en faktiskt dör framför ögonen på en?
när man sätter sig ner för att kolla till honom, tar honom i handen så får han helt plötsligt kramper.. och dör.
att pussa på hans kalla panna efter att värmen försvunnit från hans kropp två timmar efteråt.
han var så fin när dom hade bytt hans kläder till hans fina kläder och hans favorit väst. så vacker och fridfull.


jag är i chock. jag vet inte hur jag ska känna eller hur jag ska hantera det.
min älskade morfar lever inte längre. min fina morfar. 

jag älskar dig föralltid, du kommer alltid att leva bland oss. du lämnar en stor saknad efter dig.
26e oktober 2011, ca kl 18.09. 

vila i frid, inge svensson. världens finaste människa.
nu är din smärta äntligen över, inget mer lidande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback