gamer

idag på jobbet så behövde förbutiken hjälp med att sälja andelar.
jag gav mig inte in i det, så jag bestämde mig helt enkelt för att köpa en själv.
20kr och jag är som ett litet barn på julafton, TÄNK OM JAG VINNER MASSA PENGAR.
iiiih, haha. lär börja köpa några sådana här i månaden. man kan ju gå plus rejält.

fick precis ett samtal. busringning. jävligt moget när man är 20+ att göra, va?
efter en minut så avslöjade personen sig själv genom att fråga om jag kände en person på tjörn,
jag svarade ja och frågade om det var kul att busringa. då frågade personen vem som busringde?
gav ifrån mig ett "du, hejdå" och så la jag på. helt ärligt så orkar jag inte ens bry mig om vem
personen som ringde var. för bara början av samtalet var för oskönt. who does that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback