dagen är kommen

äntligen! fan vad den här veckan har gått fort, otroligt bra tycker jag.
nu ska jag snart äta frukost, sköt upp det lite. som vanligt när det ska hända saker.
har fixat mig och grejat hela morgonen. kollade även på ronja rövardotter när jag hade vaknat.

halv fyra tar jag bussen och möter upp brudarna, så åker vi gemensamt till emma.
där väntas det tacos och förkrök fram tills det är dags att bege oss till stan.

veronica fucking maggio spelar på trädgårn och vi ska dit, wünderbart.
tredje gången jag ser henne och jag kan se henne tusen gånger till, tack.
efter det drar vi och möter upp resten av gänget från jobbet och super till det!

have fun tonight bitches!
btw. bra bästa vän jag är. igår glömde jag bort att sandra fyllde år, hehehe.
ringde henne i panik på rasten på jobbet och skrek GRATTIIIIS, FÖRLÅÅÅÅÅT!
vi brukar alltid skicka sms eller ringa varandra 00:01 när vi fyller år.
men glömska milla satte igång och bröt traditionen detta året. haha i suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback