fobier

jag tänkte faktiskt ta och berätta lite om mina största fobier.

  • hajar/stora fiskar
    dom är läskiga, stora och äter människor. behöver jag säga annat? jag mår illa och ryser så fort jag ser en haj på tv eller en tidning. vi ska inte tala om när jag var på universeum och stod fastklistrad vid väggen för att inte se hajarna i de stora akvariet. sen skulle vi gå vidare, igenom glas tunneln, big no. jag panikgrät och vägrade, det tog minst 10min för mamma att få igenom mig och då höll jag för ögonen hårt och panikgrät. jag har även jätte svårt att bada i hav. även svenskt hav.

  • skyltdockor
    låter säker idiotiskt, men jag är så rädd. får rysningar så fort jag ser en. går jag förbi en utan att ha sett den på långt avstånd innan så skriker jag till och flyger undan. tar helst en annan väg förbi den också. jag tycker dom ser så läskiga ut och efter att MQ hade levande människor som skyltdockor en gång så klarar jag inte av dom.


  • grodor
    ja, usch. dom ser skabbiga ut, dom är skabbiga och kletiga. tar en omväg såfort jag ser en groda hoppa till nära mig. varför jag har denna fobin har jag faktiskt ingen aning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback