dag 15 – någonting jag ångrar.

någonting jag ångrar är att jag släppte iväg killen jag älskar för ett par år sedan. att jag var så osäker på mig själv och inte förstod att han är killen för mig. det har pendlat fram och tillbaka väldigt länge och mycket mellan oss, men på något sätt så hittar vi alltid tillbaka. för ett par månader sedan så började vi träffas, vilket var dumt. men vi gjorde det, men han gav upp. nu är det fritt fram och jag längtar tills jag ligger i hans armar igen. den bästa platsen någonsin.

man inser inte vad man har förlorat förens man har förlorat det, helt enkelt.
jag vet nu, jag är helt säker. det är han jag vill ha. jag är kär och jag släpper inte taget än på ett tag.

känslan av att vara nära den du är kär i, den finaste som finns i dina ögon.
att få en puss på pannan och sedan världens mysigaste kram.
att titta på filmer som du älskar, men som han egentligen hatar men endast tittar på för att du är besatt.
att inte kunna släppa taget om personen när du väl är med den.
att inse efter ett par år att du faktiskt älskar den personen.

jag ångrar stort vad jag gjorde mot honom när vi var yngre. i will make it up for him.
nu är det dags för mig att få min bit av kakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback