rolling in the deep

idag var det en go, fast seg dag på jobbet.
15-20:20 (fick gå 25min tidigare för att det var så lugnt)
vi förberedde oss på det värsta iochmed barnbidrag,
men det var nästan lugnare än vanligt. rätt sjukt.

nu ligger jag i sängen, tänkte försöka sova snart.
imorgon blir det jobb 8.30-15.15.
men det är inte så lätt att somna på kvällarna, 
speciellt inte när man slutat "sent". 

satt och pratade med mor min när jag hade kommit hem,
om alla mina drömmar som jag skrev om nedan.
vi kom fram till att vi ska gå på något möte på IBS 
för att se hur det ligger till med betalning osv.
det kostar en hel del att plugga i santa barbara nämligen.

igår var jag även ledig från jobbet.
då åkte jag, min mor och hennes man till stan för fika.
promenerade runt lite på heden osv,
sen begav vi oss till mitt jobb för att handla.
när vi kom hem satte sig jag och mamma på altanen,
läste böcker, lyssnade på musik och drack öl.
perfekt ledig dag om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback