vart utmanad

Hur länge har du bloggat?
ag har bloggat från och till sen 2007.

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
på bloglovin följer jag ca 30 bloggar, men jag läser typ 6-8st

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar/ämnesbloggar?
nästan alla skulle jag vilja säga

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
med tanke på att jag knappt bloggar så tror jag att de som läser får se riktiga sidor av mig.

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? 
jag är inte en privat människa i sig, skriver jag personligt så skriver jag inte med vem det handlar om.

I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse? 
ingen bekräftelse alls faktiskt, mest för att bara få skriva av mig. vilket hjälper enormt.

Har du träffat människor irl. efter att ha träffat dom via bloggen
nej, det har jag inte.

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
absolut

Hur ser bloggandets nackdel ut för dig?
inte en blekaste..

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
jag hoppas det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback