jobb+inventering

trööööööööööööööööööööött.
började jobbet 12 idag, jobbade i kassan till 20.15, sen blev det dags för inventering.
jag och bella körde två gångar iallafall sen var det dags för mig att bege mig hem
medans stackaren fick vara kvar. buu, hon var så ledsen för det haha.

händer inget roligt i mitt liv just nu.
jobb. jobb. jobb.
folk hade visst läst mitt senaste inlägg men no comments, kul folk.

nu ska jag kolla lite bloggar och sedan ska jag sova.
för imorgon blir det jobb igen.

vill ha lördag och min fina vän klara. 
och söndag, då ogi ska visa mig godaste kebaben (tydligen).

tjolahopp.

Kommentarer
emmsi säger:

haha joo ooom jag är :(

2011-09-06 | 11:01:21
Bloggadress: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback