it's hard to wait

idag är jag ledig. välbehövligt. haft en otroligt skön vecka jobbmässigt.
3 dagar denna veckan, urskönt jämfört med 4-6 dagar i veckan som jag brukar ha.
lite gött med att ha varannan dag ledigt med. jobbar imorgon med, sen är denna veckan över.

i onsdags så åkte jag till min underbara bästa vän och min otroligt underbara gudson.
dagen bestod av att vi tog en promenix till thaien vid henne, köpte med oss gott käk.
vandrade hem igen och slappade i soffan. myste massa med lilleman och busade massa i sängen.
helt underbart att bara få slappa och mysa med mina två favoriter. 
på kvällen åkte jag hem för att sova och ladda för jobbdagen på torsdagen vilket bestod av kaos. 

säger som en jobbarkompis.. "räknas kaosvan som merit, så behärskar jag det!". 

idag har jag bara slappat.. slappat och slappat. väntar på my som inte verkar komma. 
tänkte kolla på nya jersey shore avsnittet nu och fortsätta slappa i min säng.


min lilla älskling.

Kommentarer
Sandra säger:

Randigt is the shit! Har typ bara massa randigt till lilleman :)



Ni är så fina mina två favoriter <3 love you

2011-08-20 | 02:21:42
Bloggadress: http://sandracederbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback