cozy and stress

i tisdags var jag ledig. 
först gick jag upp till fotbollsplanen vid mig, kollade på när fc kötta hade miniträning.
sedan vandrade jag och ogi hem till honom så han kunde duscha osv.
sedan åkte vi in till staden för att kolla i affärer, lämna ett busskort, osv.
så kom vi kom världens bästa idé, sushi!
ogi visade mig grymmaste stället vid kapellplatsen, vi tog med oss och satte oss i vasaparken.
njöt av god och stor sushi och hallonsoda.
sedan drog vi oss till allum, kollade även lite där i affärer, sedan hem till storme.
där chillade vi framför tvn med mina älskade pojkar. 
riktigt underbar ledig dag.


idag var det jobb på schemat. STRESS. löningsdag + kassörska = bad combo.
efteråt blev det lite minishopping i min ensamhet, love it.

imorgon ska håret mitt klippas. hate it. hoppas inte att jag kommer gråta.
sedan blir det att åka in till staden för att möta upp klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback