vila

nu blir det mer chill schema fram tills studenten. 
några kurser som är klara, men fortfarande mycket jobb att göra.
jag har bestämt mig för att faktiskt skita i friskvårds prövningen, vilket är det ända jag har ig i.
jag har inte tid eller ork till att göra det, för det är en stor prövning som behövs göras.
jag får se helt enkelt. om jag efter lovet har någon ork till att göra det då.
känns mer som att jag borde plugga upp mitt engelska betyg som ligger risigt till just nu.
hur kan man tappa orken när jag har hållt mig uppe på bra nivå i snart tre år?


nu blir det lite vila från solariumet också, ett par dagar bara.
tillbaka under rören på söndag igen. känner att kroppen måste lugnas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback