jag önskar att du visste.

from the first time i laid my eyes on you
i felt joy of living
i saw heaven in your eyes
i miss your laugh, i miss your smile
i miss everything about you
every seconds like a minute
every minute's like a day
when you're far away

du vet ingenting. jag har inte berättat för dig. jag har inte vågar berätta för dig. jag är rädd att du ska backa undan och aldrig mer vilja prata med mig. jag trodde inte detta skulle hända. jag var helt säker på att det inte skulle hända. nu har det hänt och jag vet inte vad jag ska göra. jag trodde jag kunde styra mina känslor lite bättre än såhär. men du charmade mig totalt. att ligga i dina armar var tryggt. att få en puss på kinden och ett leende när man tittade in i dina ögon gav mig den glädjen jag saknat. jag vet att det inte var på samma sätt jag känner. det märker jag nu. du är en idiot egentligen, ett svin. varför faller jag för dig? jag vill inte. jag vill bara få ligga där igen som jag gjorde för tre veckor sedan. ha din arm runt om mig, höra din röst, höra ditt skratt och se dig le mot mig. 

but now i cry myself to sleep
only you are what I need
we can make it if we try
i don't know what i should do
cause my tears will never dry
and i still wonder why...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback