det är så svårt..

one last cry, before i leave it all behind.
i've gotta put you outta my mind this time, stop living a lie.
i guess i'm down to my last cry.
gotta get over you, nothing for me to do.


jag saknar dig så det gör ont i hjärtat. jag har nog aldrig vart så nervös som jag var när jag skickade sms till dig i söndags. jag visste inte om du skulle svara, jag visste inte om du skulle bli arg. jag blev glad för att du var så trevlig. det gav mig ett leende, som jag inte känt sen jag såg dig senast. 

jag är så rädd för att träffa på dig ute på stan, jag undrar hela tiden om du är i stan när jag är det. vad ska jag göra om jag springer på dig? det kommer bli så stelt, jag kommer skämmas. jag vet att jag inte borde skämmas, för man kan inte kontrollera sina känslor. men jag kommer skämmas för att detta inte är något du vill, men mitt hjärta vill så mycket.


ni som läser detta lär ju tycka att jag är världens jävla lipkärring. vad kul för er. jag har endast den här bloggen nu för att skriva av mig, skriva hur jag känner och det har jag skrivit innan.


still i sit all alone, wishing all my feeling was gone..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback