svar till anonym

Anonym om dessie:
håller inte med! hur fan kan du dömma ngn efter en blogg? du känner ju fan inte henne.. och nu om du inte gillar henne varför länka henne då ? ;) och nej jag är inte en STOOORT fan av henne tycker bara att man inte ska dömma folk man inte känner!

svar:
nu är det ju så att hon framstår som exakt den personen jag beskrev henne som, det är hon själv som valt att framstå som en liten 14årig fjortis. då har hon bara sig själv att skylla. har jag inte rätt? sen det du säger att om jag nu inte gillar henne, varför länkar jag henne? sen när är det så att man bara länkar dom man tycker om. jag tycker nästan man ska länka dom man känner för att länka. därför hänvisar jag de som inte vet vem hon är att få ett gott skratt. ett gott skratt förlänger livet, hon hjälper bara till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback