stockholm

nu befinner jag mig i stockholm. är på söder och mår hyffsat bra. bortsett från att jag är febrig och jätte förskyld. blev en runda på stan förut, köpte en vit sommarklänning till skolavslutningen. jag fiskade även med mig ett solpuder hem också. i love this city. strosa runt på gatorna med en stor chai latte från espresso house.. mmm.. that's what i call living! senare ikväll hoppas vi att ludde kikar förbi och underhåller mig för en liten stund eftersom att han också befinner sig i stockholm, dock inte på söder men han skulle visst hit för att lämna av en kompis så då får jag hoppas att han kommer förbi mig också.

något som jag ogillar med stockholm är att folk är så otroligt dryga här. stötte på en gubbe förut påväg in till din sko, jag gick och kollade in i affären och han gick bara förbi jättejätte nära och viskade "feta kossa". jag skrek : URSÄKTA? hahaha. men han vände sig inte om utan fortsatte bara att gå. jag blev så otroligt chockad, han var säkert i min mammas ålder. lite hyfs borde man väll ha tycker man. inte alls van vid folk som slänger sådana kommentarer hur som helst. för så är vi väll inte direkt hemma i göteborg? där tycker jag nästan att alla är trevliga. tillochmed a-lagarna som sitter bakom willys i partille, dom är trevliga gubbar dom haha. en annan sak i stockholm är att jag alltid går och tittar extra noga efter kändisar haha. kanske inte finns många just här. men therese berättade faktiskt att stellan skarsgård bor lite längre bort på gatan här bara. det är lite tufft. springa ihop med honom hade vart roligt. för när vi var i stockholm förra gången och kollade på hus, då vi egentligen skulle flyttat hit, så åkte vi runt i en bil på öster och helt plötsligt såg vi dilba gåendes längs gatan. lite otippat, men tufft.

nu ska jag väll titta vidare lite här på internet, sen hoppas jag på lite film och mys med min lilla älsklings elliot. jag är förvånad, jag har fått vara ifred i två timmar nu. underbart. så är det att vara barnpoppis haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback