ska köpas



tittat runt nu lite på olika sidor, letat efter lite saker att köpa när man får nästa studiebidrag (jag tänkte visa er i nästa inlägg vad som planeras att köpa). min mamma är så smart. så har hon delat upp mina pengar. sen får jag även extra pengar också. jag måste alltså göra 4 sysslor + städa mitt rum hemma, då får jag 100kr extra/vecka. annars så har mamma lagt upp schemat såhär:
1a fredagen: 200kr
2a fredagen: 200kr
3e fredagen: 200kr
4e fredagen: 800kr
men det konstiga är att jag aldrig klarar mig på dessa pengar. jag får liksom typ 350kr mer i månaden än dom flesta, dom som bara får sitt studiebidrag. visst är kanske inte det så mycket, men det är ändå pengar. jag känner att jag verkligen måste börja jobba.

jag har ett tips till er andra som söker jobb. bli medlemmar på grannar.se! det finns en medlemsavgift men den ligger inte på alls mycket, jag har betalat för 3 månader och det gick på endast 87:-. det är skit smart om man söker jobb som barnvakt, hundvakt, städhjälp eller vad du än har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback