mysiga söndag

jag älskar att vakna upp på söndagar och inte vara bakis. liksom vara medveten om att man inte drack dagen innan. för faktiskt så har jag inte druckit denna helgen. förutom på valborg då, men det var ju på en torsdag hihi. känns hur skönt som helst. i fredags dock drack jag 2öl men det var ju till maten när vi grillade. det får man. gud vad jag låter som att jag är beroende eller något, verkligen inte. snarare beroende av nikotin.

men hur mysigt är det inte att lägga sig i sängen med en bra bok, massa gosiga kuddar och sätta på sig sina otroligt sköna pyamasbyxor? jag älskar det! tror jag ska gå ner och göra mig själv en chailatte och göra det som jag just precis skrev.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback