fulla pojkar i danmarksbåten

kom precis igenom dörren, har vart och köpt snus. äntligen. fick ett samtal när jag var utanför dörren utav en tjejkompis storebror, han hade ringt till fel milla men fortsatte att snacka ändå. sen ville ägaren till telefonen prata, en kille som jag känner också. han luktade tydligen blåbär i huvudet och var otroligt full, gick ifrån vakter och grejer. fick till en liten rolig dialog faktiskt. först i bakgrunden hörde man min kompis storebror skrika "chefen ville att du och milla skulle bli ihop". vi kallar ägaren till telefonen för blåbärspojken.

blåbärspojken- ah, hon ville att vi skulle bli ihop
jag- inte förens du säger vad shibby är, annars blir det inget
blåbärspojken- jag säger aldrig vad det betyder!
jag- nä, då blir det inget
kommer inte ihåg hur men på något sätt kom vi in på ligga
blåbärspojken- men.. om jag säger vad det betyder, ska vi ligga då?
jag- ja men visst, då ligger vi. om du säger vad det betyder, nu har du ett säkert ligg!
blåbärspojken- ja men vad bra, alltid bra med det. vi ligger då, om jag säger det.
jag- ja det tycker jag.
blåbärspojken- när ska jag berätta vad det betyder då, så vi kan ligga?
jag- när vill du säga vad det betyder och ligga?
blåbärspojken- innan jag åker tillbaka till norge kanske, åker på måndag.
jag- jag kommer hem på söndag kväll
blåbärspojken- japp, då var det spikat. vi ses på söndagkväll! pusshej

för er som inte fattar så var jag ironisk. han ska inte få ligga på söndagkväll haha. han ska inte få ligga alls faktiskt. nej nu ropade mamma att det var mat. min favoriträtt, citronfilé :) gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback