dag 2 i stockholm

sitter i deras vardagsrum just nu. 'a'ter en helt okej god kaka och dricker v'a'ldigt gott te. vi har precis kommit hem fran gr'o'na lund. som ni kanske m'a'rker sa har jag inte de svenska bokst'a'verna. det 'a'r f'o'r att jag sitter pa mammas mans dator.

pa gr'o'nan gick vi sp'o'khuset. gud vad r'a'dd jag var haha. vi gick samtidigt som ett par killar som skulle leka lite tuffa. jag har nog aldrig skrattat sa mycket. herregud, dom skrek som tjejer. det var sa roligt att se. jag skrek en massa ocksa, det var riktigt kul faktiskt haha. kanske vagar mig pa gasten pa liseberg nu, who knows.

imorgon sa ska vi in till city pa morgonen, kolla lite. ska tvinga mamma att k'o'pa lite kl'a'der till mig, hihi. beh'o'ver ett par m'o'rka och ljusa leggins, en rutig over size skjorta, monkis cyckelshorts och en m'o'rkbla randing kofta. blir kanon om jag far hem det. dock tror jag inte mamma kommer ga med pa mina planer, man kan alltid ge det ett f'o'rs'o'k hihi.

nu ska jag forts'a'tta att dricka mitt te och surfa vidare, prata lite osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback