slappt

idag blev det en kort dag. hade bara make up, som även slutade en timme tidigare än vanligt. sen drog jag in till stan och mötte upp virre vid svingeln så åkte vi och solade. blev lite röd i ansiktet, men det brukar jag bli när jag kommer ut och det lägger sig alltid efter någon timme. nu sitter jag och kollade på tyra banks show. helt sjukt, en mamma som är domitriax (stavning?) och hon typ skiter i vad sin dotter tycker om det. även en mamma som vart strippa i tio år, som tillochmed har gett sin dotters kompis en striptease. och hon ler åt det? hon krossar sin dotters hjärta och hon har inget att säga om det. blir bara arg när jag ser sånt, usch. att mammor kan välja att leva sånt liv?  vad tycker ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback