i believe

igår kom emma hem till mig, vi tittade lite film och sen gick vi ut för att möta upp brinck. satt uppe vid min gamla skola och bara pratade om allt möjligt. sen drog vi hem till mig och spelade tv spel, fett kul. sen stack brinck hem och jag och emma fortsatte att spela tills hennes mamma skulle hämta henne och vi skulle möta johan. stog och pratade lite med honom, sen följde han med mig hem när emma åkte. runt kvart i två så drog han också hem. då blev det sängdags för min del.



idag så ska jag möta upp min syster på centralstationen tio över ett, skynda oss fort som bara den till bergakungen och hämta ut biobiljetter. vi ska nämligen överaska våran gemensamma lillebror med bio. discodaggarna, han har tjatat om att få se den jätte länge nu. ska bli kul att umgås lite med mina älsklingar, speciellt robin min lillebror. sen bär det av hem för kalas för min mammas man. presenter från hans föräldrar ska vi allt få höhö, dom har nämligen varit i thailand i tre veckor.

Kommentarer
värre säger:

haha kan du inte be henne göra ett recept (A)

2009-03-03 | 19:36:47
Bloggadress: http://vkoskinen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback