god morgon

jag vaknade upp förut, hade glömt att ställa klockan, men jag vaknade iallafall klockan sex som jag ska ha. haha, det brukar jag göra när jag inte har ställt klockan. rätt konstigt faktiskt. men iallafall, idag trodde jag att jag skulle få gå till skolan till en underbar dag med sol och massa skönt. men nej.. så fel.. när jag vaknar ser jag att det SNÖAR?! det är inte lite snö heller, utan hur mycket som helst. FAN FAN FAN. jaja, får ta mig till skolan iaf. får hoppas på att det smälter bort under dagen, annars lär jag hålla mig inne ikväll haha. blir ingen alkohol i mängder för min del den här helgen iallafall.

igår var jag ute på min lilla promenad. tog några varv runt en kyrkogård i närheten av mig, kvastekulla. riktigt skönt var det. det var lite kyligt dock men det var skönt ändå. var ute en halvtimma eller så.

nej nu måste jag fortsätta att fixa mig :) hörs sen!
såg btw att jag ökat lite i läsare, kul! :D

Kommentarer
Veronica säger:

HAhah du kommer supa dig full ändp ;)..

Vet du va de är en som tror att ja söker uppmärksanmhet på min blogg för att ja dricker haha

2009-03-27 | 10:23:35
Bloggadress: http://vkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback