det finaste någon kan få


på bilden ser ni min tatuering,btw

gårdagen var inte allt för bra måste jag få säga. vet inte riktigt hur det gick till, men när på lunchrasten så blev jag lite depp. satt i min egna värld och lyssnade på musik. orkade inte höra något eller någon. ville bara vara ensam, och det är man lättast om man bara kopplar bort sig. på materialkunskapen hade jag ingen ork att höra vad läraren hade att säga heller, därför blev det musik hela den lektionen med. jag vill iallafall säga tack till emma och filip, för att ni bryr er. det behöver man ha vänner som gör och det gör verkligen ni. allting blev bara så tungt igår, skolan, hemma, allt bara.

efter skolan så drog jag och sarah till lerum för att träna lite. hon började med att sola 25min, under tiden gick jag på bandet. sen när hon kom tillbaka så gick vi en timme. jag sprang även lite granna, haha. fyfan vad min kondition är sääämst. men bättre ska den allt bli nu fan! hade tänkt börja sola igen också. jag gjorde ju det i december. men sen blev mitt solkort snott så det har inte blivit något mer solande. sarah tror hon kommer vara brunare än mig, kan hon feting glömma. sen måste man ju lägga på sig lite färg nu innan sommaren kommer. för i sommar hörni, då jävlar ska det vara bruna ben asså. jag kommer lätt att leva på askimsbadet.

idag är jag hemma förresten. jag vaknade upp med VÄRLDENS mensvärk. sen har jag även inte skrivit min novell jag skulle lämnat in idag. så det blir att vara hemma och göra den idag antar jag. men jag orkar inte vara hemma idag egentligen, men det får väll vara så antar jag haha. jag har legat och kollat på två filmer nu på morgonen. role models och rachel getting married. role models var bra, haha den var rätt rolig osv. men rachel getting married var helt konstig, man fattade inte riktigt meningen med filmen. jag rekommenderar den inte faktiskt. men role models tycker jag ni ska se haha.

hittade även en fri biobiljett här hemma nyss, någon som vill gå på bio? ;)

nu ska jag fortsätta att göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback