köra igång med bloggandet igen?

kanske jag borde. tidsfördriv skulle jag kalla det. jag är verkligen ingen bloggmänniska, men det får gå. såg att jag inte hade skrivit här sedan i somras.. gud vad tiden går fort haha. kan ju säga bara det att gud vad det har hänt saker under den tiden också, haha. börjat 1an på gymnasiet (med 92orna), fram och tillbaka i vänrelationer, han, osv.. bla bla bla.. nu ska jag inte tjata om massa helt ointressanta saker kanske. men ja, jag vet faktiskt inte riktigt vart jag hade tänkt att börja..

hm, min dag började med att man vandrade upp ur sängen som vanligt efter 20min snoozande (06:20) upp och fixa mig.. springa till bussen 7.30 som varje morgon haha. började med svenska, som var oseriös.. som vanligt med andra ord. ni förstår angeredsgymnasiet är mer som en fritidsgård än ett gymnasium. men tillbaka till.. verkligheten? höhö, dunno. MEN IALLAFALL.. sen hade vi estetisk verksamhet som var sjukt kul idag faktiskt, iallafall när vi skulle få ut all luft ur leran vi skulle göra ansikten med. sen när det gällde att forma ögon osv så fick jag panik, jag har verkligen inget tålamod alls. sen bla bla bla.. brandlarmet ringde.. bla bla bla.. vi hade naturkunskap och jag hade på mig proffessor rock hela lektionen.. bla bla.

imorgon blir det att åka till lerums vattenpalats efter skolan med brudarna i klassen, ska bli sjukt roligt faktiskt. jag är väll ingen direkt badare antar jag men, jag älskar ändå vatten haha. men medans dom andra brudarna leker under hela dagen vi är där så hade jag faktiskt tänkt att ta ett par sträckor på motionsslingan, duktig som jag är :) jag och mamma ska faktiskt gymma två gånger den här veckan har vi bestämt oss för också.

blir ändå ett långt inlägg idag.. har en sak till att berätta som gjorde mig jätte glad idag. josefin ringde in till bandit rock idag och gissade rätt på alla ledtrådar, alltså vann hon ett festivalpass till hultsfred. men eftersom hon redan hade ett sen innan så ska jag få köpa det för 1000:- (just nu kostar dom 1390:- egentligen) ett stort tack och grattis till josefin. nu taggar jag som bara den för hultsfredsfestivalen! the killers kommer ju också. åh vad jag längtar. ska bli så sjukt kul!

kör på det jag märkte att jag alltid avslutade med innan.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback