chill i datorsalen

yes, det är precis vad det är. har haft rast sen klockan tio, går in om tjugo minuter. skönt. har fria textila då, ska fortsätta att brodera. älskar den lektionen. man bara sitter och babblar och stickar, broderar, virkar & trycker. skolan idag har varit nästan för rastlös. jag har vart dålig på att uppdatera det senaste nu. men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. det händer inte så mycket roligt i mitt liv just nu, haha. inte på vardagarna iallafall.

jag kan berätta om mina planer för helgen. jag ska åka till min pappa idag efter skolan som jag inte träffat sen jag fyllde år (27 november). det ska bli skönt. första "lediga" helgen på länge nu faktiskt. så den helgen lovar jag mig själv en vit helg. ska bara ligga framför tvn hela dagarna som jag brukar göra när jag är hos honom. riktigt skönt. sen på måndag så kommer min älskade carolina som jag längtat efter sååå mycket.

idag får vi även lov. härligt. planerna under lovet är att carolina ska komma hit. bada med tjejerna i klassen på borås badhus och en massa party. det ska bli riktigt skönt detta lovet hoppas jag. fast bara jag har carolina med mig så blir allting helt perfekt ändå. spelar ingen roll om det finns planer eller inte.

nu orkar jag faktiskt inte skriva mera. för nu ska jag fortsätta samla silvermynt på facebook. haha. tråkigt men yes.

Kommentarer
Anonym säger:

lovet kommer blir perfa!

<3

2009-02-06 | 13:46:35
Bloggadress: http://carolinawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback